آیت الله علم الهدی: کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در خانواده خود تجربه کند آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری بازرس قلابی رانندگان اتوبوس‌رانی در مشهد اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است + فیلم نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود
سرخط خبرها

احداث ۱۳ کیلومتر مسیر دوچرخه از نماز تا ملک‌آباد | در بلندمرتبه‌سازی تابع طرح تفصیلی هستیم

  • کد خبر: ۳۷۸۷۹
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱
احداث  ۱۳ کیلومتر مسیر دوچرخه از نماز تا ملک‌آباد | در بلندمرتبه‌سازی تابع طرح تفصیلی هستیم
شهردار مشهد گفت: ۵ ماه است که الیت پولی از شهروندان کسر نمی‌کند
به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا کلائی شهردار مشهد در گفت‌وگوی زنده با شهروندان در صفحه شخصی اینستاگرام خود با اعلام این خبر افزود:مجموع خطوط دوچرخه سواری اجرا شده در سال ۹۸ به اندازه تمام سال‌های قبل بوده است.

شهردار مشهد خاطر نشان کرد: آزمون استخدامی توسط شهرداری‌ها برگزار نمی‌شود و ۷ سال است که مجوز توسط وزارت کشور صادر نشده است. با این حال در سال گذشته به صورت فوری مجوزی را برای برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی گرفتیم.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه ۵ ماه است که الیت پولی از شهروندان کسر نمی‌کند اذعان داشت: الیت به ضرورت شکل گرفت تا جای پارک موقت برای شهروندان در کنار خیابان ایجاد شود.

وی تاکید کرد: در الیت موضوعاتی مثل دریافت پول در کنار خیابان توسط پارکبان آزار دهنده بود؛ که برای حل آن به سراغ الکترونیکی شدن رفتیم. در برخی از موارد خوداظهاری انجام دادیم.

وی اظهار داشت: از جنبه مدیریت شهری شرکت الیت سودده نیست و هزینه‌ها بیشتر از درآمد است. سعی کردیم نیرو‌ها را به حوزه‌های دیگر منتقل کنیم، اما با اینکه ۲۰۰ نفر کم کردیم، اما باز هم سود ده نیست.

وی با بیان اینکه مسیر‌های الیت مسیر‌های پر تردد است و تقاضا برای آن زیاد است، ادامه داد: حدود ۵ ماهی است که هزینه الیت را به استثنا دو معبر به‌خاطر کرونا از شهروندان کسر نمی‌کنیم.

محکم پای فضای سبز مشهد ایستاده ایم

شهردار مشهد اضافه کرد: تونل نماز در مطالعات زیست محیطی مشخص کرد تونل نماز به چشمه برخورد می‌کند؛ بنابراین آغاز عملیات به تعویق افتاد، اما اگر مطالعات زیست محیطی درست شود این پروژه از موارد مورد علاقه من هم هست و پیگیری می‌کنیم.

کلائی افزود: کمربند جنوبی تابعی از مطالعات زیست محیطی است. فکر نمی‌کنم کوه‌پارک به محل جولان خودرو‌ها تبدیل شود، چون تعداد سرعت گیر‌های آن زیاد است.
وی گفت: در مورد چمن و درختکاری سازمان پارک‌ها به صورت خرد جمعی تصمیم می‌گیرند. مشهد از نظر پاکیزگی و زیبایی نمره اول را در آمار دارد.
وی افزود: پای فضای سبز مشهد ایستاده‌ایم سعی می‌کنیم فضای سبز ایجاد کنیم.

کلائی افزود: در هفته آینده وحدت رویه حاکم می‌شود و بروکراسی را در بین مناطق کمتر می‌کند. از همکاران شهرسازی قول گرفتیم ۱۵ آبان سیستم آنلاین شود و انقلابی در این حوزه خواهد بود.

احداث مسیر ۱۳ کیلومتری دوچرخه سواری از بولوار نماز تا ملک‌آباد

وی اذعان داشت: طی نظرسنجی‌ها مشخص شد بیلبورد‌های کرونا روی مردم اثری نگذاشته و تصمیم گرفتیم هزینه شهر را هدر ندهیم.
شهردار مشهد خاطر نشان کرد: در بلند مرتبه سازی تابع طرح تفصیلی هستیم.

کلائی گفت: بلوار نماز در بلند مدت بسیار بهتر از این خواهد شد و بسیار برای دوچرخه سواری مناسب است. از تقاطع نماز به هاشمیه مسیر دوچرخه سواری درست کردیم.

وی افزود: این مسیر از تقاطع هاشمیه به شهید ناصری خواهد رفت و بعد به میدان کاوه و دور باغ ملک آباد متصل می‌شود و ۱۳ کیلومتر می‌شود که بسیار مهم است. این طرح تا عید به اتمام خواهد رسید.
 
از بهمن ماه برای تبدیل وضعیت و جذب نیروی جدید منع شدیم

شهردار مشهد تاکید کرد: در این شهر تعداد زیادی شرکت خدماتی وجود دارد که هر کدام پروژه‌هایی دارند که به آسفالت صدمه می‌زند، در برخی از موارد حفاری صدماتی وارد می‌کند که ۱۳۷ برای رفع آن‌ها پاسخگوی مردم است.

کلائی با بیان اینکه شهرک‌های شهید رجایی و شهید باهنر از محلات مورد علاقه من هستند، افزود:عصر شخصا در شهرک شهید رجایی بودم و مسائل آن‌جا را بررسی کردم.

وی گفت: در وضعیت اقتصادی فعلی بدهکاری ما زیاد نیست و مانند گذشته مطالبات چندین ساله نداریم.
وی افزود: از بهمن ماه برای تبدیل وضعیت کارکنان و جذب نیرو منع شده‌ایم و هیچ کاری نمی‌توانیم بکنیم.
 
دسترسی‌های کوه‌پارک افزایش می‌یابد

وی خاطر نشان کرد: کوه پارک در حال مطالعه است و بزودی دسترسی‌های آن زیاد می‌شود.
وی در خصوصدر پرداخت پیمانکاران گفت: در این حوزه مشکلی نداریم. یکی از بهترین کار‌هایی که می‌کنیم به کار گرفتن کارگران و اشتغالی ایجاد شده در پروژه‌های عمرانی است.

کلائی اذعان داشت: در چراغچی۱۳، پل نصب خواهد شد و اگر فروشگاه‌ها رضایت ندهند از ماده ۹ استفاده می‌کنیم و این بحث حقوق مردم است از دادستان هم می‌خواهم همکاری کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->